Sider

fredag 18. juni 2010

Bilder

Hei

Her kommer en del bilder fra de foerste dagene av reisen.

Tok snikfoto av sjakkspilling paa biblioteket i Stockholm

Her filmer jeg (andreas) en pixelfigur i Stockholm. Tror ikke den blir med i selve filmen. Ikke se frem til selve filmen forresten, hvis det i det hele tatt blir en film.

Her er et bilde av meg som gjorde det jeg gjorde mest de foerste dagene av togreisen. Sov. Overalt.


Turku er kulturby 2011, ikke 2010 som vi foerst trodde.


Eating in Helsinki. Nei vent, det var i Turku.


Og til slutt, et bilde fra i dag jeg ikke kunne vente med aa legge ut. Russisk jente som bor paa hostellet med oss som poserer ved siden av Torkil «Alexander Rybaka» Vederhus og blir tatt bilde av. Uten at jeg har sagt NOE om at han er prikk lik Alexander Rybak. De paapekte det selv, uoppfordret. Morsomste oeyeblikket til naa.


Mer fra St. Petersburg kommer kanskje i morgen.

2 kommentarer:

  1. Haha, "Alexander Rybaka" :'))))

    SvarSlett
  2. så sinnsykt bra! men kan ikke si at jeg ser likheten :P

    SvarSlett